dinsdag 15 februari 2011

Kaya

Kaya ons kleintje gaat in Veldhoven bij Familie van Vlokhoven de boel verkennen. Ze zal het Maatje worden van de baas, om samen lekker te wandelen en thuis gezellig samen te zijn. Zodat ze samen in goeie gezondheid blijven.


21 februari
jullie vragen zich natuurlijk af hoe hetn hier in veldhoven met kaya gestelt is?
op de heenreis naar veldhoven was kaya toch n, beetje overdonderd het helen lijfje biberde helemaal.
ik had hem maar in m,n armen genomen toen ging het direct al beter hij heeft dan ook niets in de auto gedaan wat niet mocht.
thuis gekomen kaya in de tuin gezet en hij had al meteen n, plaatsje gevonden om te plassen en te poepen , tot nu toe doet ie dat op steeds de zelfde plaats
ik denk dat trudie de goede keus gemaakt heeft metn kaya in de kamer ligt hij tussen onze zetels in op n zacht kussn ze zoekt ons steeds weer op en luistert goed naar zijn naam ook weet ze goed de weg te vinden naar de tuin om bv te gaan plassen, hardstikke goed zo
ook is ze tot nu toe nergens bang voor had gisteren 2 gaatjes moeten boren ze keek n,keer op en ging verder met met waar ze mee bezig was.
morgenvroeg ga ik naar de dierenarts voor de andere injecties en kijkt onze dierenarts ze ook nog na.
wij zijn er heel blij mee, hopelijk gaat het met mij dan ook wat beter .
ik vond dat je op je site het mooi had omschreven waar kaya naar toe ging het deed me wel wat.
verder geen nieuws we maillen nog wel, en je weet jullie zij altijd welkom hier in veldhoven
groet marijke noud mylo en kaya

12 maart
Hier dan weer n.mailtje van kaya vanuit veldhoven
Met mij gaat alles naar wens ik kan al goed gelijnt aan de rechterkant van mijn baasje lopen, ook ga ik als hij erom vraagt zitten.
ik plas en poep niet meer in de bench, en bijna ook nooit meer binnen in de huiskamer,
van de week heb ik de 12 wekelijkse injectie gehad en ook nog n, wormkuur.
M,n baas je heeft vandaag de vijver wat beter afgezet want al dat water dat trekt mij toch wel aan.
gisteren zijn we even met de auto op pad geweest
ik heb nog wat foto,s gemaakt maar die stuur ik je nog wel toe
groet aan iedereen daar en tot mails maar weer.
marijke noud mylo en kaya.


19 april
 jij dacht dat ik je was vergeteten, is niet zo heb 2 keer n opname in het ziekenhuis gehad helaas, ben vanavond weer thuis gekomen
maar de hond heeft niets geleden daardoor hij heeft n,l maar een baas en dat ben ik.
kaya doet nu niets meer binnen gaat mooi door de serre deur naar buiten en doet daar haar behoefte.
uitlaten doe ik 3 a 4keer per dag met m,nschootmobille ik laat haar dan rechts lopen gaat prima zo.
op de plaats van besteming laat ik haar gewoon los loopt ook niet meer weg speelt en ravot met andere honden vertrouwt ze het nie tkomt ze besherming zoeken bij mij
ik heb nog wat leuke foto,s stuur ik nog op als ze op papier staan
ook is ze vaste maatje met onze poes eerst likt de poes zich schoon en daarna is kaya aan de beurt en zo gaat dat over en weer heel aandoenlijk
maar ik heb inderdaad n maatje je had het goed gezien
ik ga nu naar bed wand ik ben kapot
meer nieuws volgt nog en je weet jullie zijn altijd welkom om te komen kijken
groet vanuit veldhoven noud marijke kaya en mylo de poes

Geen opmerkingen:

Een reactie posten