dinsdag 15 februari 2011

Boppe

16 februari gaat Boppe ons verlaten naar Karin en Danny uit Malden, ook hier wordt hij mede opgevoed door de 3 dochters, Ook hij gaat lekker dicht bij het bos wonen dan heeft deze pionier weer een nieuw terrirtorium om te gaan ontdekken Zijn baasjes zien het wandelen al helemaal zitten. Ook Boppe zullen we nog regelmatig zien op de puppycursus.

23 februari
Ff een update van boppe! Hij is nu ingeënt ook tegen kennelhoest. De dierenarts vond hem erg mooi en lief en hij is helemaal gezond. Hij woog maandag 5,3 kilo. Dus het eten gaat ook goed. Het is een echte knuffel hond. Hij wil perse op schoot!! Maakt niet uit bij wie maar als vrouwtje thuis is dan bij haar. Snachts slaapt er iemand be...neden maar vanaf donderdag gaan we toch proberen om de nachten alleen in de bench te slapen. Dat word piepen denk ik. De tuin vind boppe geweldig!! Zoo groot en nog geen plekje waar hij kan ontsnappen Hihi.


Xx en poot van boppe

19 April

Boppe is inmiddels een volledig gezindslid. Iedereen is dol op hem. Hij luistert erg goed dankzij Esma die iedere dag oefent met hem. Zodat hij nu de commando's poot, andere poot, kus, draai, in de bench, en nog veel meer kent. Hij doet het erg goed. Is vrolijk en ligt het liefts op schoot. Ook al ligt vrouwtje in de zon in de bikini! Hij gaat er gewoon bij liggen in de zon. De pupycursus vindt ie geweldig samen met zijn broertjes Baike en Joppe!  Je kunt wel zien dat Baike en Boppe geen huisgenootje hebben want die spelen toch net even wat enthousiaster dan Joppe. Andere honden vindt hij ook erg leuk. Hij groeit goed, maar ik heb hem niet meer gewogen. Hij is iets lichter dan Joppe. Zie dat zijn kussentjes onder zijn poten nu zwart zijn dat betekent dus dat hij niet echt meer vlekken krijgt. Dat betekent dat hij dus idd veel zwart heeft. Dat is lekker voor in de zon ;-)

We zijn echt heel blij met Boppe. En geloof andersom ook!

Groetjes Karin en Danny en een poot en kus van Boppe!

Lekker in het zonnetje

Mag ik hier niet liggen?

Ben ik geen schatje?

1 opmerking:

  1. Hallo allemaal!!!

    Ik ben heel blij bij mijn nieuwe familie. Ben gister naar de dokter geweest en heb een spuit en een raar spulletje in mijn neus gehad. Bah. Moest met de auto en mijn baasjes hadden een soort gordel voor mij. Nou das nie leuk hoor kan helemaal niet snuffelen door de auto. Het slapen snachts vind ik
    Ook nog niet zo fijn. Maar zolang er iemand beneden slaapt vind ik het wel best. Ik ben bijna helemaal zindelijk. Af en toe een klein plasje binnen. Het eten is ook lekker hier. En ze hebben hier een kater die is groter dan ik!!!! Nou hoop dat ik hier ook ga lezen hoe het met mijn broertjes en zusjes gaat.

    Poot van boppe.

    BeantwoordenVerwijderen