dinsdag 15 februari 2011

Falco




Maandag 14 februari rond 14.00uur heeft Falco het veilige nest verlaten en is vertrokken naar Ell (limburg)
Daar gaat hij wonen bij de fam. driessen heerlijk dicht tegen het bos aan, maar ook in de tuin krijgt hij vertier met de eekhoorns en mollen. En natuurlijk met de vogels

Hallo allemaal

Hier is Falco. Ik ben nu al bijna een week in Ell. Het bevalt me hier wel.
In het begin miste ik jullie wel. De reis naar Ell ging goed, mijn baasjes dachten dat ik stil in de doos zou blijven zitten, maar dat ging niet op.
Bij aankomst stond er een mooie mand en ik ben er meteen in gesprongen.
Ik eet goed en ik drink goed, poepen en plassen doe ik lekker wanneer het me uitkomt.
Wandelen aan het riempje vind ik wel gaaf. ‘s Avonds heb ik lekker de dolle uren!!!!!
In het begin heb mijn baasjes lekker wakker gehouden, ik jank,blaf, zing, brom en wel zo hard mogelijk.
Vannacht was het maar een half uurtje. Spelen met knuffels is héél leuk en buiten gras plukken is ook een leuke bezigheid.
Buiten is een trap en ze dragen me naar beneden, nu dachten ze dat ook naar boven te doen, maar helaas zijn ze niet zo snel
en was ik al binnen voordat ze het wisten. Ik hoop jullie gauw weer te zien en de groeten aan mama Fryske.
Bijgaand een paar foto’s waar jullie me zien.

Groetjes, een knuffel en een poot
Falco


19 april
Nancy en René over Falco:

Falco groeit goed en weegt al 14 kilo. Hij loopt over van de energie. Van ‘s ochtends vroeg tot ‘s avonds laat is hij bezig en in beweging.
Hij kan zichzelf goed vermaken met zijn eigen speeltjes, met takken en met alles wat er in de tuin groeit. Als het zo door gaat hoeven we dit najaar niet te snoeien. Binnenshuis heeft Falco nog niets stukgemaakt. Ook is hij al sinds eind februari zindelijk. Falco voelt zich prima thuis en loopt niet weg als de poort open staat. We wandelen veel met Falco in het bos achter ons huis. Hier loopt Falco altijd los en speelt hij met andere honden die we tegen komen. Hij wordt steeds ondernemender en ondeugender. Als hij een dolle bui heeft dan luistert hij voor geen meter. Ook reageert hij dan niet op hondensnoepjes. Wandelen aan de riem vindt Falco niet altijd even leuk. Soms gaat het prima, maar andere keren blijft hij stokstijf staan of gaat hij zitten. Lekker eigenwijs dus. Onze grootste uitdaging is om hem eraan te wennen om af en toe een paar uurtjes alleen thuis te zijn. Als hij alleen thuis is blaft en jankt hij vanaf het moment dat we gaan totdat we thuiskomen. Verder is Falco een lieve hond waar iedereen gek mee is.



Riep je mij?

Die is van mij!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten